Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MagdalenaM | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Mazur adresBorgarnes zarejestrowany25.08.2007 @15:29:50 ostatnio na stronie15.10.2009 @04:27:30

Hmm. co moge napisac.. interesuje sie fotografia ... szczerze mowiac jestem amatorka.. lubie poprostu probowac ... wiec... poprostu wole komentarze .. w stylu.. albo sie too zdjecie podoba.. albo nie... a nie .. nieciekawy kadr.... jak ja sie niedawno dowiedzialam co to kadr. xD zol..albo... cos tam o parametrach... blee... nie znam sie na tym.. ja robie zdjecia .. tak zeby sie ogladalo...a nie dla profesjonalistow.. no bo mam 13 lat... ale moze kiedys sie naucze .. jednakze potrzeba mi na to troche czasu pozdr. dla wszystkich w moim typie :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/magdalenalovergirl OnetSkypemarjan.i.marjanka Gadu-Gadu3699502
digarty13 komentarze99 posty na forum0

komputer / sprzęt
rozniee.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bakusiowa    24.02.2008 @19:26:57
a wlasnie. i tlumaczenie sie tym ze masz 13 lat to zwykly bezmyślny wykręc. znam 12/14 latki które mogly by się poważnie zająć fotografią.
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    24.02.2008 @19:23:21
ps. jestem też totalną amatorką a znam sie na tych wlasnie parametrach i aparatach :P
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    24.02.2008 @19:22:42
tak patrze na ten Twój opis. i wiesz. jednak coś o fotografi trzeba wiedzieć żeby zdjęcia robić, migawka, przysłona, głębia ostrości, kadr to są baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo podstawowe rzeczy. ISO też jest ważne. i to radziłabym się dowiedzieć co to jest w internecie jest tego mnóstwo.
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~CarolineCagowska    16.01.2008 @23:47:04
... dziękuję Madziu ...
~6shadow6    05.01.2008 @21:18:24
bardzo dziękuję
_______
szukam ideału.
~lesly    05.01.2008 @19:41:25
Dzięki; pozdrawiam
~Yazhubal    05.01.2008 @00:27:25
O cześć Madziu
~Deiw17    16.12.2007 @02:47:27
Zapraszam do grupy NATURA http://www.digart.pl/grupy/1035/NaTurE/
_______
Opis płatny !!! Wrzuć monete...()

~claunia    09.12.2007 @22:19:00
Magdalenka jak zawsze fajne zdjęcia :D:D:lol:
~robifoty    09.12.2007 @21:15:29
~jakubkudelski    09.12.2007 @17:20:09
dziękuję, panno Mazur
~ElRolando    09.12.2007 @17:04:28
tylko prosze o obiektywne ocenianie;P
~ali89    30.11.2007 @15:06:55
a dzieki
a ładnie na nich wychodzisz :P
_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
~ali89    30.11.2007 @12:32:43
podobaja mi sie te górki :P
i w ogole te słonczko moja mamuska jakby zobaczyla to hoho zaraz jechac by tam chciala
a ja tu za okno patrze a tu szaroo... deszcz pokropuje.. łee :P
i chory w domu leze

pozdrawiam !

_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt